Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ανάβαση Σκλήθρου με Fix ή αλλιώς η Νίκη του Αιόλου

Όλα ήταν έτοιμα! Έφαγα το πρωινό του πρωταθλητή, πήρα τους ξηρούς καρπούς κ τα κέηκ, προσάρμοσα κ τον μετρητή στροφών στο φιξακι κ η γρήγορη ματιά έξω απο το παράθυρο έδειχνε πως τα σύννεφα καθαρίζουν αντίθετα με τις προβλέψεις για βροχή. Το εγχείρημα ήταν αυτό, όμως λογάριασα χωρίς τον ξενοδόχο... αέρα!
Όλοι έχετε δει τις φωτογραφίες που λένε τι νομίζω εγώ ότι κάνω, τι νομίζει η κοινωνία, οι φίλοι κ τι πραγματικά κάνω! Ε κάπως έτσι λειτούργησε η φάση στην περίπτωσή μου! Είμαι 9.10 στην Πλατεία ΑΤΑ κ αφού λυπάμαι να ξεσκεπάσω τον Τόλη απο τα ζεστά του παπλώματα ξεκινάω με ηθικό ακμαίο! Στο φανάρι πριν τις γραμμές βρίσκω Άνεμο με οικογένεια όπου του λέω με χαλαρό ύφος ότι πάω μια "βολτίτσα" μέχρι το Σκλήθρο κ μόνο που δεν τράκαρε απο έκπληξη. Μπράβο παλικάρι μου κ τέτοια κ φουσκώνοντας απο περιφάνεια μπαίνω στην Βόλου.
Μόλις τελειώνουν τα κτήρια κ αρχίζει ο πλευρικός άνεμος είμαι ακόμα ακμαίος... Μετά το φανάρι της Εθνικής αποφασίζω πως θα πηγαίνω πολύ αργά για να συνεχίσω πάνω στην Βόλου κ στρίβω αριστερά για Γαλήνη... Απο εκεί αρχίζει αυτός ο Γολγοθάς που νόμιζα πως θέλω να κάνω αναστροφή, να με πάει ο γ@μω-αέρας μέχρι Φάρσαλα κ μετά να πάρω λεωφορείο να γυρίσω Λάρισα!
Καλά που είχα βάλει κ τον μετρητη στροφών! Λες κ είχε κολλήσει στο 40 Cadence! Επίσης τόσο ορθοπέταλο στην ευθεία λες κ ανέβαινα στα αλήθεια στο Σκλήθρο!
΄Υστερα απο 15 περίπου λεπτά που μου πήρε να φτάσω στην ΤΕΜΚΑ έστριψα αριστερά ξανά για Ομορφοχώρι κ επέστρεψα σπίτι!
Συνολικά τα στατιστικά μου σε αυτό το site για τα οποία δεν καμαρώνω αλλά δεν ντρέπομαι κ να τα ανεβάσω! Next time mates!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου